• 2 روز پیش

  • 0

  • 28:33

مراقبه سوم نشخوار و وسواس فکری دوره رستاخیز آرمش

رستاخیز آرامش: دوره توقف نشخوار و وسواس فکری
0
توضیحات

🧘‍♂️ مراقبه سوم | کاشت آرامش ابدی در عمیق‌ترین لایه وجو


بعضی تغییرها با زور اتفاق نمی‌افتند...

با جنگیدن هم اتفاق نمی‌افتند...

آرام‌آرام رخ می‌دهند.

در سکوت.

در جایی که چشم‌ها نمی‌بینند اما زندگی از همان‌جا ساخته می‌شود.

در سومین و عمیق‌ترین مراقبه دوره «رستاخیز آرامش»، به سفری متفاوت دعوت می‌شوی؛ سفری به عمیق‌ترین لایه‌های وجودت، جایی که قرار نیست چیزی را حذف کنی، با چیزی بجنگی یا چیزی را کنترل کنی...

بلکه قرار است بذر آرامش را در خاک آماده وجودت بکاری.

در این تجربه متفاوت:

🌱 با حکایت الهام‌بخش «دو دانه گندم» وارد سفری در اعماق ناخودآگاهت می‌شوی

✨ یاد می‌گیری چرا بعضی آدم‌ها سال‌ها در ترس زندگی می‌کنند و بعضی دیگر اجازه می‌دهند آرامش در وجودشان ریشه بدواند

🧠 با قدرت شگفت‌انگیز مغز و توانایی آن برای ساختن مسیرهای جدید آرامش آشنا می‌شوی

🌿 نور آرامش را در تمام سلول‌های بدن خود جاری می‌کنی و احساس امنیت را دوباره به جسم و روانت بازمی‌گردانی

💛 یاد می‌گیری چگونه به جای مقاومت در برابر زندگی، به آن اعتماد کنی

🌞 احساس می‌کنی بخش‌های خسته وجودت آرام‌آرام از حالت دفاع و آماده‌باش خارج می‌شوند

🕊 برای اولین بار صدای آن بخش آرام، بالغ و شفابخش درونت را می‌شنوی که سال‌ها پشت هیاهوی اضطراب پنهان مانده بود

🌳 بذرهای جدیدی از آرامش، امنیت، اعتماد و امید را در ناخودآگاه خودت می‌کاری

✨ و مهم‌تر از همه، تجربه می‌کنی که آرامش چیزی نیست که روزی پیدا شود؛ آرامش چیزی است که در درون تو رشد می‌کند.

این فقط یک مدیتیشن نیست...

یک نقطه عطف است.

لحظه‌ای که دیگر خودت را قربانی افکار، ترس‌ها و نگرانی‌ها نمی‌بینی.

لحظه‌ای که آرام‌آرام باور می‌کنی:

«من مجبور نیستم تمام عمرم در حالت جنگ زندگی کنم...»

شاید بعد از پایان این مراقبه، اتفاق عجیبی رخ ندهد...

اما شاید متوجه شوی چیزی در اعماق وجودت جابه‌جا شده است.

انگار بخشی از وجودت که سال‌ها منتظر امنیت بود، بالاخره نفس راحتی کشیده باشد.

و شاید همان لحظه بفهمی:

«من برای نگرانی دائمی به دنیا نیامده‌ام...

من برای زندگی کردن آمده‌ام...»



با صدای
مسیح غلامی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads