چند بار شده که به خودت گفتی کاش حرف زدن اینقدر سخت نبود؟یادت نره تو همین الانش هم بی نقصی
...
چند بار شده که به خودت گفتی کاش حرف زدن اینقدر سخت...
06:10
0
4 هفته پیش
06:10
توضیحات
فروید میگفت روان آدم شبیه یک کوه یخ است؛
ما فقط به بخش کوچکی از آن دسترسی داریم.
در روان بی سانسور، قرار است درباره همان بخش کوچک، صادقانه و بیپرده حرف بزنیم.»