سمفونی مردگان عن...
سلامسمفونی مردگان جایی بدادم رسید که من باید اشک میرختم اما توانشو نداشتمباید با دست، خاکی که روی قلبم ریخته بودم رو کنار میزدم و همه ی اون احساسات یتیم شده رو به آغوش میکشیدم.برای من نجات دهنده بودبرای همین خواستم یکبار دیگه بخونمش و شما در کناره من بتونید گوش بسپارید.
rafig khiyavi
2 ماه پیشبا این ۸ اپیزود کتاب تموم شده؟ به نظر نمی رسه با ۸ اپیزود تکمیل بشه
Rroozbeh
11 ماه پیشبدون هیچ اطلاع قبلی ، فایل نیمه کاره رها شده. این چندمین بار هست که کتابی رو در شنوتو گوش میدم و بعد از چند روز پیگیری موضوع متوجه میشم که پایانی در کار نیست 🥺
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است