خب همونطور که میدونید ساعاتی پیش روسای جمهور ایران و امریکا یادداشت تفاهمو امضا کردن و متن هم رسماً منتشر شد ببینیم سر چی بوده این تفاهمنامه که یک هفته است بازار طلا و دلار داره ریزش میکنه چون خود بازارم اصلاً علتشو نمیدونست چی بود و دارندگان طلا و دلار باید همین جا خروج بکنند یا خیر نگه دارند ؟
اولین نفر کامنت بزار
طلا را بفروشیم و خانه بخریم یا منتظر رشد بعدی ب...
در این شرایط ج...
اید فکر کنید من همیشه به دنبال «حرکت» و...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است