• 5 روز پیش

  • 0

  • 02:43

سرنوشت طلا با تفاهم نامه،نگهداریم یا بفروشیم

برگ برنده
0
توضیحات

خب همونطور که می‌دونید ساعاتی پیش روسای جمهور ایران و امریکا یادداشت تفاهمو امضا کردن و متن هم رسماً منتشر شد ببینیم سر چی بوده این تفاهمنامه که یک هفته است بازار طلا و دلار داره ریزش می‌کنه چون خود بازارم اصلاً علتشو نمی‌دونست چی بود و دارندگان طلا و دلار باید همین جا خروج بکنند یا خیر نگه دارند ؟


با صدای
یاسر رضائی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads