BRAND_USER
1 ماه پیشعالی بود
zhilakhosravi
1 ماه پیشقشنگ بود👌
BRAND_USER
1 ماه پیشبه داستان فوق العاده و صداهای عالی و جذاب 🙏🏻🩵
BRAND_USER
1 ماه پیش❤👏🏻
BRAND_USER
1 ماه پیشعالی
BRAND_USER
2 ماه پیشزیبا و تاثیر گذار بود، گویندگی هم که بی نظیربود
BRAND_USER
2 ماه پیشزیبا بود
shafallahi
2 ماه پیشخیلی قشنگ بود🪷
BRAND_USER
2 ماه پیشحقیقت ناب زندگی ، زیبا اما تلخ
BRAND_USER
6 ماه پیشزیبا بود🌱
BRAND_USER
9 ماه پیشعاااالی بود👌 راوی ها عاااالی بودن بالاخره یه کتاب صوتی با راوی خوب گوش دادم👏👏👏
BRAND_USER
10 ماه پیشعالی بود ....حتی اون اخرش که متن تموم شد باز ادم دوس دااره اون اهنگ اروم رو تا اخر گوش بده.
BRAND_USER
10 ماه پیشعآلی بود
BRAND_USER
1 سال پیشخیلی قشنگ بود. موسیقی متن و راوی ها عالی بودن. ممنون
نازنین قاسمی
1 سال پیشمن این کتاب و درک نکردم یعنی به این راحتی باید بیخیال بشیم؟مگه میشه
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است